2012. augusztus 10., péntek

Mai motivációm

Jól aludtam, de fáradtan ébredtem. A reggeli nem ízlett, pedig friss volt és guszta, de nincs étvágyam. Még mindig van belőle, pedig hamarosan tízórai. Van 1-2 dolog az életemben, amire gyors megoldást kell találnom. Hívott a tesóm, hogy holnap utazzak el anyuékhoz, ott találkozhatnánk. (Mondjuk ez jó.) Ráejtettem egy vödröt a bal nagy lábujjamra, az éle pontosan a körömágyat találta el. Már dagad, biztosan szép kék lesz (legalább nem kell körmöt festeni). És sajog. Jó lesz, ha menni tudok rendesen, nemám edzeni! Ráadásul ma Vertical plyo jön, ott aztán szükségem van a lábakra...

VISZONT!

Néztem a szekrényt, mit is húzzak fel ma. Nem volt egyszerű, mert a legtöbb göncöm a vasalás szent hegyét gyarapítja, ami nálam olyan, mint az indiaiaknak a tehén: sérthetetlen, tehát nem nyúlok hozzá. Szóval kerestem valami felsőt, és a kezembe akadt egy, ami 1.5 éves, és eddig nem hordtam, mert a derekamon kitüremkedtek az úszógumik. Felpróbáltam. És nagyon meglepődtem: nem nyomják ki a kapaszkodóim a felsőt!! Bal oldalon egyáltalán, jobb oldalon csak kicsit. Hordható a cucc!! Juppi!!! Szerintetek ezek után kérdés, hogy meglesz-e ma az edzés? :)))


2 megjegyzés: