2022. december 31., szombat

December 30., péntek

 

Elvileg anno amolyan edzős-főzős-receptes blognak indult a Boszorkánykonyha. Mostanában nagyon eltávolodott ettől. Ha nem is teszem gyakran közzé a főzős dolgokat, azért szoktam főzni és enni is. 😁 Az év utolsó előtti napja (is) termékeny volt. Ébredés (és magamhoz térés) után már álltam is neki a főzésnek. Nem vicc: megálmodtam, hogy reggel felkelek és ezt fogom készíteni. Az sem vicc, hogy minden volt hozzá itthon (pedig az édesburit már régen vettem, nem is emlékeztem rá, hogy a hűtőben lapul).


Főtt édesburgonya és krumpli készült tonhal tócsnival, és egy -eszementen jól sikerült- salátát kreáltam hozzá.

Ezután jött a reggeli. Idén leggyakrabban ezt reggeliztem: saját készítésű tökmagkrém pirítóssal, paradicsommal, és most M. hozott a piacról csírát, így azzal megbolondítottam. Hozzá koffeinmentes hosszú kávé csöpp tejjel.


És íme az ebéd, ami reggel készült.

2 megjegyzés:

  1. Mindig meg akarom kérdezni, hogy a tökmagkrémet hogy készíted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így: https://boszorkanykonyh.blogspot.com/2022/10/tokmagkrem.html

      Törlés