2018. április 17., kedd

78. nap

Fullos munkanap 6.50-től 17-ig, szó szerint egy perc szünet nélkül (így megy ez osztott rendszerben). Így minden étkezés munka közben, gyerekekkel körbevéve. 😉

A lottó szeletre a kicsik rászálltak, mint légy a cukros vízre, hiába mondtam meg, hogy cukkiniből készült, csak elkéregették, és csak egyiküknek nem ízlett. A pizzámat csak szaglászták, ha elkezdem osztogatni, nem IF szerint étkeznék, hanem egész napos lenne a böjt. 🙂

A heti 3 tervezett súlyzós edzésből 1 megvolt tegnap, a többit ügyesen kell szerveznem, mert ez 6 napos munkahét, holnap és holnapután is fullos (ahhoz képest, hogy egyesek szerint egész nap csak lógatjuk a lábunkat...), na de majd meglesz.

Étkezés (minden munkahelyen):
R: 2 szendvics
E: mandula, keto kávé, lottó szelet, pizza (recept linkek a dobozolós bejegyzésben)

Mozgás:
- 6km

1 megjegyzés:

  1. Ez ideáig szemezgettem mindig csak a keto kávé recepttel, viszont ma ki is próbáltam, mert szükségem volt az energiára... Kókusz és vanília aromát raktam bele és... MENNYEI!
    Ma bevetettem Pahla tornáit is... nem értem, hogy hogy tud ugrálás közben is ennyit beszélni... :))
    Kitartást kívánok Neked erre a hétre!

    VálaszTörlés