2014. augusztus 6., szerda

Zöldséges csirke

Hozzávalók:

- csirkemell filé
- paprika
- hagyma
- paradicsom
- zsiradék (én oliva olajat és kókuszzsírt használtam)
- só (himalaja)
- őrölt fekete bors
- cayenne bors.


(Nem írok itt mindig pontos mennyiségeket, mert ízlés és étrend dolga, ki mit, mennyit tesz bele. Mindenképpen finom.)

Elkészítés:

A húst feldaraboltam.
A zöldségeket megpucoltam.
Serpenyőben oliva olaj és kókuszzsír keverékén a durva szeletekre vágott vöröshagymát, a 2 szelet paprikát, a 2 szelet paradicsomot éppen csak átpároltam.
Erre került a hús, amit nagy lángon fehéredésig sütöttem.
Majd kisebb lángon addig sütöttem tovább, amíg a hús megpuhult.
Sóztam, borsoztam jócskán, jó csípős lett. :)



Paleo info: a paprika és a paradicsom nem paleo.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése