2014. július 28., hétfő

Napi örömök :)


1. Tegnap este láttam, hogy mit mutat a blog statisztikája. Ez a két éves olvasottság.

2. Harminchét nap után tegnap estére végre sikerült megnyugodnom, sírás és mindenféle "fejemben a képek" nézegetése nélkül elaludnom és ma reggel emberien felébrednem.

3. Jöhetnek a húgom gyerekei hozzám nyaralni pár napra. (P. fényevő, M. cukorbeteg, én ketos, jó móka lesz a kajakészítés. És mindhárman várunk még 
valakit erre a pár napra, mert úgy lesz az igazi :) )

4. Ma reggel láttam, hogy tegnap majd' kétezren kukkantottak be az én kis blogomba.

5. A 14 munkanapom fele letelt, most már igazán visszaszámolhatok. És számolok is!

6. Ceruzával beírtam az otthoni két hét programját a naptáramba. Vannak átfedések: gyakorlatilag megint nem fog beleférni minden a 14 napba. Ami biztos: 9-én lakodalom, a gyerekek jönnek 4-5 napra. Van egy meglepi meghívásom "egy aranyos kis helyre" G-tól, Zs-hoz ott alvós halászléfőzésre, P-hoz 2-3 napra (vagy ő szeretne jönni), mellette garázsvásározni is kellene és még sorolhatnám... Szóval hála az égnek megint nem lesz unalom, van miből válogatni, de a fejemben már megvan a fontossági sorrend.

7. Ma valószínű kapok egy óra szabit délelőtt.

És még csak reggel 7 óra van! És már -legalább- hét szuper dolgot fel tudtam sorolni!

Igen: kell a rend a fejben. És a hit és a bizalom önmagunkban, a jelenben. Én CSAK előre nézek. Csak azzal foglalkozom, arra gondolok, amit szeretnék. Tanulom mindenben, a jelenben is meglátni a jót, a szépet, még ha apróság is, hogy minden napom tele lehessen ilyen és hasonló örömökkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése