2014. május 23., péntek

61. nap

Reggeli: mogyoróvajas pufi rizs, kávé. Végül még egyszer ennyit betermeltem, és örülök: végre van étvágyam :)

Majd fogászat: kontroll. Minden rendben. :)

Gyors bolt.

Tízórai: -

Ebéd: halászlé (csak lé), 1 zabkeksz.


Mert hogy ma sem tétlenkedtem. Amilyen carul aludtam, olyan jól voltam ma. Vagyis tényleg jól voltam, a tegnapi katasztrofális gyengeségből mára egy kicsit erősebb szívdobogás és fáradtság maradt. Így serénykedtem a konyhában, kábé délután 4-ig, egyfolytában.


Készült sült hús, gyros-os, két adag répás-hagymás sült csirke, egy adag nulla céhás zsömle (most sajttal a tetején), zabkeksz és húskenyér.

Uzsonna1: 1 zabkeksz.

Uzsonna2: kis adag rakott céklás édesburgonya.

Vacsora: eszméletelnül mennyei saját hamburger :) Ketchup, hagyma karikák, hambi husi, sajt szeletek, az egész összemelegítve. Régen imádtam a mekis sajtburgert, de hát ez messze, magasan veri azt az imádatot! Az olvadt sajt, az ízek kavalkádja olyan a szájban, mint egy ízszivárvány! A kép egyáltalán nem adja vissza az íz- és illatorgiát.


Edzés: tekintettel arra, hogy éjjel még a halálomon voltam, és még ma is köhögök, ma is kihagytam az edzést. Talán holnap már menni fog.

Folyadék: 3 liter víz, fél liter zöld tea.

Hétfőn hajnalban megint megyek vissza Ausztriába. Most még teljesen egyszerűen lehetetlenségnek tartom. Majd szoktatom magam a gondolathoz.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése