2014. február 23., vasárnap

119. nap

A három -inkább négy- napos költözés után a hétvégére anyuékhoz utaztunk tegnap. Tényleg nagyon elfáradtunk, nagyon-nagyon jól jött egy kis pihenés. Én, aki általában reggel ötkor-fél hatkor kukorékolok, fél nyolcig húztam a lóbőrt.

Reggelire gombás-hagymás-brokkolis rántotta volt a terv, de mivel brokkolim már nem volt, a gombát otthon felejtettem, kicsit változtattam a dolgon: anyuéknál volt lila hagyma, vittem bébispenótot, így abból készült a reggeli. Ráütöttem a zöldségre 4 tojásfehérjét és egy teljes tojást.


Tízórai: 200g bogyós gyümölcs.


Ebéd: zöldség krémleves, 1 szelet kenyér.


Uzsonna1: 1 alma, 10 szem mandula.


Uzsonna2: 1 szendvics. Kis kunyerálóm is akadt, Totó, a kis "keresztlányom" :-)


Vacsora: zöldség krémleves, későn (mivel közben hazautaztunk, haza, az új helyre, ez a bejegyzés már itt íródik), így a +1 kaját már nem ettem meg.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése