2013. december 28., szombat

Nutella boszi módra és palacsinta

A nutellát régen imádtam. Kanállal ettem az üvegből, a hajamtól kezdve a fülem mögött is minden csokis volt. De változtak az idők, már nem eszem cukros dolgokat, viszont volt egy maradék, halaszthatatlanul felhasználandó avokádóm, ebből indult ki a dolog.
 

Nutella (ez 3-4 palacsintához elég)

fél avokádó
1 csapott ek eritrit
1 csapott ek kakópor
kb 2 ek kókuszsűrítmény
 
Ezeket a kis chopperemben összeturmixoltam.
 

Palacsinta (1 db)

1 tojás
1 ek mandulaliszt
csipet só
4 ek csapvíz
 
Ezeket összekevertem, forró (előre felforrósított), kókuszzsíros serpenyőben nagy lángon megsütöttem.
 

 
257 kcal, 14g F, 6g CH, 20g zsír
 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet, már valahol olvastam, hogy az avokádót és a kakaóport összekeverve isteni csokikrémet lehet készíteni. Csak ez a fotó nem lett valami guszta :D nekem tök más jutott róla eszembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából banánt is szerettem volna tenni bele, csak az már nem volt... A fotó? Hát az nem guszta, languszta ;) Igazad van, kakinak néz ki. Ez van ;)

      Törlés
  2. A palacsintánál az előtte utána kép ?

    VálaszTörlés