2013. szeptember 1., vasárnap

Új fejezet / 3. hét / Eredmények

Gyakorlatilag szerény véleményem szerint ennyit ér a mérleg, mint a képen. Ha az ember nagy súlyból akar fogyni, akkor mutathatja, hogy jó-e az irány, de a tükröt és a ruhákat megbízhatóbbnak tartom. És nem megyek most bele abba, hogy ugyanannyi zsír/háj nagyobb helyet tölt ki, mint ugyanannyi izom. Amit kilókban el lehetett érni, már régen elértem. A testem jól érzi így magát, egészséges vagyok, és szegénykém nem érti, miért akarom én ebből az állapotából kibillenteni.


itt
Első hét:
- Minusz 1 kg.
- Comb minusz 1 cm.
 
Második hét:
- Minusz 0.4 kg.
- Derék minusz 1 cm.
 
Harmadik hét:
- Minusz 0.1 kg.
 
 
3 hét alatt összességében:
- Minusz 1.5 kg.
. Comb minusz 1 cm.
- Derék minusz 1 cm.
 
Még egy hét van vissza, amit érdemes megadni egy diétának. (A diéta szó alatt egy cél érdekében betartott speckó étrendet értek, nem fogyókúrát.) Eddig is szépen mutatja, hogy tiszta étkezéssel, megfelelő mennyiségú energiabevitellel és mozgással egy egészséges, kis léptékű fogyást-alakulást lehet véghezvinni. Igyekszem a jövő héten is okosan enni, de nagyon rohanós hét lesz. No, nem festem az ördögöt a falra, egy hét múlva újra eredmények jönnek.

2 megjegyzés: