2013. május 6., hétfő

A juharszirup kúra 7. reggele

1 . reggel itt.
  • kúraital
  • a kúra időtartama
  • testedzés.
    1 . nap vége itt.

    2 . reggel itt.
  • tapasztalatok
  • mérleg.
    2 . nap vége itt.

    3 . reggel itt.
  • - a méregtelenítés tünetei
    - tapasztalatok
    - mérleg.
    3 . nap vége itt.

    4 . reggel itt.
    - tapasztalatok
    - mérleg.
    4. nap vége itt.
    5. reggel itt.
    - tapasztalatok
    - mérleg.
    5. nap vége itt.
     
    6. reggel itt
    6. nap itt.
     
     
    Megint korán, 5-kor ébredtem, de nem baj, mivel aludtam eleget. És megint mélyen, nagyon jól.
    A közérzetem teljesen rendben, éhes nem vagyok.
    Még mindig gyönyörűen működik az emésztésem.
    Megittam a sós vizet is.
    Neki is állok a dolgomnak: ital elkészítése legelőször, aztán a többi, ma rendesen rohangálós napnak nézek elébe.
     
    Mérleg:
    1 . nap: 62.00 kg
    2 . nap: 60.80 kg
    3 . nap: 60.10 kg
    4 . nap: 59.60 kg
    5 . nap: 59.50 kg
    6 . nap: 58.50 kg
    7 . nap: 58.30 kg 

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése