2013. március 28., csütörtök

Edzés 03.28. (Ausztria)

Les Mills Pump
Day 25
Abs+Walk
(Pure cardio)
 
Ha eddig azt hittem, hogy nem kell itt kint sokat dolgozni, és hogy milyen nyugi van, akkor a mostani két hétben megállapíthatom, hogy vagy tévedtem, vagy hattttalmas a változás. A reggeli motiváció után kapásból eszembe jutott, hogy ma ágyneműcsere és -mosás, nénifürdetés, blabla, mindez reggel. Úgyhogy az edzés helyett nekiláttam, ágyneműt cseréltem, elindítottam egy adag mosást, aztán rendesen felpörögtek az események. Nem írom le részletesen, de ma (is) mást sem csináltam, mint lótottam-futottam, és teljesítettem E. (egyre lehetetlenebb) kívánságait. Ma vagy 10-szer változtatta meg az ebédigényét, közben megfőztem a húsvéti sonkát és kolbászt, lesütöttem a húsvéti karajt, húsvéti kosárkát kerestem elő, mostam ki, kerestem bele terítőt, virágot szereztem a kosárkához, beraktam a másik adag mosást, az elsőt tergettem (... ... ...). A hab a mai tortán az volt, amikor végre kitalálta, mit eszik, elkészítettem, tálaltam, akkor a saláta túl ecetes volt, a -böjtös!!!- szalámis tészta sok. Majd el kellett rakjam a maradék tésztát, közben vendégek jöttek, negyed órát maradtak. Amikor csend lett, újra kellett melegítenem a tésztát, újra tálalni. De még  mindig sok volt. Sebaj, a maradékot megkapja "Herr Raabe", az ide járó madár. De E. akarja kivinni neki. Megfogta a tálat, és azonnal kiremegtette az egészet az előtér padlójára. Nagy nehezen felszedegette, felegyenesedett, majd újra kiremegtette. (Mivel margarinban kell neki melegítenem, úszott a zsírtól az egész padló.) Akkor megkért, hogy vigyem ki én a madárkaját. Kivittem, feltakarítottam, elmosogattam, és feljöttem. És habár hulla fáradt vagyok (jajaaa, és még ugye nincs is vége a napnak, hol van még este 9!!!), olyan dühös voltam, de olyan, hogy átöltöztem tornacuccba, és lenyomtam a Les Mills Abs-et és a Pure cardiót. ;-)
 
És így éreztem magam utána... :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése