2013. február 25., hétfő

Pihenőnap

 
 



 

 

Az elmúlt napok hólapátolása megtette a hatását: rendesen izomlázam van mindenhol, sőt az alkaromon felfedeztem olyan izmokat is, amiknek a létezéséről eddig nem tudtam :) Mindenesetre most leesett a tantusz, mármint azzal kapcsolatban, hogy mit jelent az, hogy zavard össze a tested. Ugye az ember csinálja a kis tervezett edzéseit, ami persze jó, viszont nem árt totálisan más, az eddigiektől merőben eltérő edzést is bevetni, hiszen az máshogy terhel, más izomcsoportokat is megmozgat. Így ma elhatároztam, hogy otthon elkezdem a Les Mills Pumpot, de ki fogom egészíteni más edzésekkel is.
 
Itt a pihenőnapomon csodaszép, szikrázóan napsütéses az idő. Délelőtt akadt ugyan még egy jó félórás kis időjárás-kardio, ellapátoltam az éjjel esett havat, de aztán délután jöhetett a kis bjúti, arcmaszk (nem szoktam használni, kipróbálásra hoztam, és meglepődve tapasztalom, hogy szuper a hatása), körömegyengetés, egyebek. Mivel hivatalos személy érkezett -előre bejelentett- látogatásra E-hez, maradhatok a lakosztályomban, amíg itt van, így tudok kicsit olvasgatni a neten, élvezem a napsütést, jólesik most ez a kis semmitevés, no :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése