2012. november 28., szerda

Megjegyzéses: Szénhidrát

Upsz, hát mindig ez van az Asylumnál. Hogy eddig sem ettem kevés CH-t (170 g körül), de most ez is kevésnek bizonyul. Ne lépj hátra, lehet, hogy ufo vagyok, de anno, pár éve, csináltam 100 g Ch alatti diétát, és teljesen depis lettem tőle. Sztem ilyen kemény edzés mellett, mint az Asylum is, egyszerűen kell a CH.
Ma az a nap volt, hogy ettem pluszt. Egy marék diákcsemegét. Nem bánom, mert végülis nem sz@rt ettem. A Shaunos étrendben ugye délután-este már nincs CH, nyáron ha sikerült végigkínlódnom, menni fog most is. De az Asylum étrendet újra át fogom tanulmányozni, pontosan megnézem, mik az ajánlatok vacsorára. Sőt az esti +1 kajci sem mindig lesz fehérje, mert nem igazán van az emésztésemre jó hatással. Majd kitalálok valamit :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése