2012. szeptember 6., csütörtök

Fly Lady 2

1. A programfal és a kilövőállás itt.


(avidekiotthon.hu)

Rengeteg kis kütyüt gyűjtöttem össze az évek során. Van a majdegyszerjóleszvalamire, az elteszemmertháthakell, a húeztmajdtélenelőveszem, és a többi. A legdurvább helyzet a vizes helyiségekben alakult ki. A wc-ben kilószámra állt és csúszkált össze-vissza az újságkupac, volt ott már minden. A fürdőben kegyetlen sok kicsi, nagy, közepes szemceruza, sosem használt masszázskesztyű, félig kifogyott kencék, lejárt rúzsok... Ott kedztem, hogy minden teli, még ki nem bontott dolgot lejárat szerint egy papírdobozba menekítettem egy üres szekrénybe. Mindent átnéztem, és kidobtam, ha lejárt a szavideje, vagy pl. a rúzsokat, amik már nem voltak jók, a beszáradt körömlakkokat... És elkezdtem elhasználni a kibontott dolgokat. Először azokat, amelyekben alig volt már valami. Elég gyorsan fogyatkozott a flakonok, üvegcsék száma, míg elértem oda, hogy ki lehetett bontani egy új dolgot. De még így is akadt szép számmal olyan, ami havonta csak egyszer kell, vagy amit jó lett volna egy helyen tartani.
A wc-ben 2 kosárral megoldottam a dolgot: találtam akciósan, nagyon jó áron szépet, jót, megfelelőt.
Az egyikben a wc papír tekercsek, a másikban az újságok kaptak helyet.
 
 
A fürdőszobában (szintén akciósan vásárolt) kis bambuszkosarakban tárolom a sminkes cuccokat, a nagyban a ritkábban használt, de nemárthakéznélvan holmikat.
 

És egy szuper ötlet: keresztanyámtól kaptam pár hete ezt a két izét. Hogy ez milyen jó lesz tárolásra. Először kételkedtem benne, aztán kipróbáltam és megkedveltem. Gyakorlatilag egy kisgyerek fejére illő sapkaszerűségnek látszó tárgy ez, kötött, ami kiváló mindenféle méretű dolog egy helyen, de rendszerben tartására. Csak vissza kell hajtani, és beletenni a holmikat. Azért nagyon praktikus, mert míg egy kosárnak adott a mérete, ez tágul, felveszi a benne tároltak alakját, és rengeteg dolog belefér. És mosható, ez sem utolsó szempont.
 

És amik tetszenek:
(bebu.hu)
 
 
(dekorella.hu)
 
undefined
(dekorella.hu)
 
undefined
(dekorella.hu)
 
(dekorella.hu)
 
(dekorella.hu)
 
(dekorella.hu)
 
(dekorella.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése