2012. szeptember 6., csütörtök

Mai edzés

Hú, szokásnapló is, alvásnapló is pipa. Kilóra évtizedek óta nem volna ennyi (tán nyolcadikas koromban), és hónapok óta semmi de semmi jojó, még 10 dekát sem híztam vissza egyszer sem. És most már én is látom, hogy alakul a sziluettem, edzés közben a lábamon határozottan kirajzolódnak az izomcsoportok ott, ahol eddig mindent eltakart a zsír. Azt hiszem, ha valaki tartja az étrendet és rendesen csinálja az edzést, a beachbodys edzésekkel kizárt, hogy ne menjen le róla a zsír, és elkerülhetetlen a kockásodó/kockás has :)
 

Les Mills Pump: Pump and burn & Abs

 

 
Nem volt semmi gond, a bal térdemre nagyon kell figyelnem, de amúgy is mindig figyelmeztetnek az edzők a helyes testtartásra, bemutatják a rosszat is. A Pump and burn has részénél most 5 kilós súllyal tornáztam. Nekem ott nem plusz terhelés a tárcsa, hanem inkább segítség, könnyebb tárcsával a kézben nyújtogatni a lábaimat háton fekve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése