2012. augusztus 2., csütörtök

Mai edzés


Kegyetlen meleg volt egész nap. Kint 34 fok, a lakásban délutánra 28. Nem bírom a meleget, 20 fok körüli időben érzem jól magam, ami manapság megy, nagyon keményen megvisel.
De elhatároztam valamit. Hogy engem soha többé senki nem nevezhet még viccből sem bálnának, de még dundinak sem. És habár ma este is sok dolog közbejött, a kedvem sem volt túl jó, járt az agyam, mert akad agyalnivaló mostanság, és roppant melegem is volt, "megmotiváltam magam" (ld. itt), és nekiálltam.

Először egy BodyRock edzést csináltam, kétkezes súlyzóval, 10 kilóval: lásd itt.

Aztán 8 percet tapostam, 2x8 ütem zárt lábbal, 2x8 ütem vállszéles terpeszben, 2x8 ütem széles terpeszben, a zene végéig, erre a számra:
  


Nem az volt a legrosszabb, hogy bedurrant a vádlim közben, hanem hogy az izzadság folyamatosan folyt bele a szemembe, és a sós lé csípte a nézőkéimet.



Szóval: tádááámmm! Te is meg tudod csinálni! Ne hagyj ki edzést! Hajrá!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése