2012. augusztus 7., kedd

Csak úgy: Így is motiválhatod magad 5

Csak úgy... 1
Csak úgy... 2
Csak úgy... 3
Csak úgy... 4


Van egy képgyűjteményem. Magamról és másokról. Magamról, amikor kövér voltam. Amikor tenyeres-talpas asszonyságnak néztem ki. Másokról, akik azt hiszik, szexik a 3 úszógumijukkal a hasukon, és farmer forrónacit húznak a zsíros sonkáikra. Szeretek néha ezekre a képekre pillantani, mert sikerül megint olyan dühösnek lennem, mint anno annál a bizonyos kattanásnál, ami megszülte bennem az elhatározást, hogy MOST és MINDÖRÖKRE ennek vége!


Annyira képes vagyok felhergelni magam, hogy el is felejtem a kifogásokat, és nekiállok az edzésnek.
undefined

 Vagy nem eszem meg már csak azt az icipici úgysemszámít plusz egy falat kenyérkét.

És ezek után büszkének és szabadnak és erősnek érzem magam.

undefined

Szerintem jobban megéri mint a másnapi lelkifurdi az elmaradt edzés vagy a plusz kaja miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése