2012. július 29., vasárnap

Egyensúly

Legyen szó az élet bármely területéről: családról, barátokról, háztartásról, gyermeknevelésről, munkáról, étkezésről, edzésről (sőt az univerzumba is kitekinthetsz); testről avagy lélekről, nagyon fontos mindenben az egyensúly. Ezt megteremteni nem egyszerű feladat, de jól jár az, akinek sikerül.





Ha csak az életmódváltással kapcsolatban nézem: a táplálkozás-testemozgás-pihenés szentháromságra érdemes törekedni. Mert ha csak az egyiket valósítod meg, habár jó útra lépsz, de a célodat nem fogod elérni. Nem légből kapott dolog: tapasztalat.



Nekem valahogy mindig ment az edzés, nagyon szeretek mozogni. De ha mellette nem jól ettem, nem is volt változás. Amikor az edzéshez hozzátársítottam a táplálkozást, megkezdődtek a változások a fizikumomban. Nálam a pihenés a legkritikusabb összetevő: szörnyen rossz alvó vagyok, ezért kábé egy hete tanácsokat kértem és kaptam ezzel kapcsolatban, nagy részüket megfogadva 3 napja nagyon jól alszom éjjel, sőt ma -a bűbáj hatott rendesen- délután is szunyáltam egy hatalmasat (nálam ez olimpiai aranyas alvás volt). Ha a hármas egység egyensúlyban van, akkor kezdődik az igazi átalakulás.


Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése