2020. március 21., szombat

Rakottas 2.

Hamis rakott krumpli itt

Rakottas 1. itt

Rakottas 2.:



Három adag készült egyben, a saját grammjaimmal írom, az arányokat ebből le lehet venni.

# 225 g kölest megfőztem.
# 300 g fagyasztott zöldséget megpároltam.
# A megfőzött kölest tepsibe tettem.
# Erre jött 270 g virsli nyersen, felkarikázva.
# Rátettem a párolt zöldséget is.
# Kicsit összekevertem.
# Erre jött 3x35g sajt.
# Leöntöttem 3 tk tejföl+2 dl víz+natúr vegeta+só keverékével.
# Lefedve, előmelegített sütőben sütöttem 200 fokon 40 percig.

Ennyi. :)



Dobozok dobozoláshoz itt

A döntés itt
Eredmény 3 hónap dobozolás után itt
100 nap dobozolás itt
Eredmény 4 hónap dobozolás után itt
Eredmény 5 hónap dobozolás után itt
Eredmény 6 hónap dobozolás után itt
Eredmény 8 hónap dobozolás után itt

Dobozolások (gyűjtemény- eddigiek, 2020 előtt) itt
Dobozolások gyűjtemény (2020) itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése