2017. június 30., péntek

Edzés: terem/alsótest

Tegnap azt mondtad: majd holnap. 
Amiben benne van a "majd", az sosem történik meg...


Irtó meleg volt ma is. Délelőtt a városban ügyintéztem, fáradt voltam, csak pihegtem a hőségtől. Reggelre terveztem az edzést, de valahogy inkább aludtam volna. Oké, délután megcsinálom- gondoltam. Elszöszmötöltem itthon ezzel is, azzal, telt az  idő. Ebédet kellett volna főzni. Ilyen melegben? Na, akkor inkább az edzés! Bekaptam két hatalmas marék áfonyát, összeszedtem a cuccomat és irány a terem!

Sokan voltak, ez egyre kevésbé zavar. Ha tornázom, az adott gyakorlattal vagyok elfoglalva. És valahogy mindig épp szabad volt az a gép, amire szükségem volt.

A lábnyújtó és a vádli kivételével ma a többi gyakorlatnál emeltem a súlyokon. Még mindig nem a max súlynál vagyok, hiszen ez a bevezető hónap. 

A kardio közben figyeltem a termet, főleg azt, hogyan használják azokat a gépeket, amiket eddig én még nem próbáltam. Személyi edzés is volt, abból is sokat lehetett tanulni.

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése