2017. május 30., kedd

Motiváció


"Január óta életmódot váltottam, ez által a családom is 😇. Elhagytam a lisztet, cukrot, olajat kókuszzsírra cseréltem. Máshogy étkezünk, de állítom, hogy nem rosszabb! Sőt... a férjem szerint finomabb is. 

Majdnem mindent megtudok csinálni, kicsi alapanyag cserével. 

Az 5 hónap mérlege szerint közel 20kgval lettem kevesebb és sokkal sokkal energikusabb, boldogabb. Megérte 🙏❤️💪
 
Nem nagy ördöngösség ez, két kisgyerek mellett simán ment.

Minden fogyókúrás bogyó nélkül is sikerülhet."



2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :) És köszönöm a recepteket. Én a páromnak készítem, de szeretek sütni-főzni és remek új ötleteket láttam nálad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtiszteltetés, hogy olvasod a blogot. Annak pedig kifejezetten örülök, ha ötletadók a receptek. :)

      Törlés