2016. március 18., péntek

Péntek

Étel

Mozgás

R: 2 piskóta, keto kávé

De.: 5.4 km tempós séta futás intervallokkal

E: borsóleves, sült krumpli, savanyú, marék mogyoró, csokihab

Kora este: 3 km laza séta

V: 2 szelet sajt

 


Az ebéd előtti séta.

A husit mégsem ettem meg.

Az esti séta:




Séta után még elcsíptem a naplementét:





Ma reggeli kép. Egy hete jöttem haza Hartheimból, ma nézek ki először valahogy. Ha nagyon-nagyon fáradt vagyok, az arcom alsó részén, mindkét oldalt megjelenik egy-egy igen mély barázda. Csak akkor tűnik el, ha kipihentem magam. Ma már csak halványan látszik. 

És tényleg így érzem magam, ahogy a képen vagyok. Még fáradtan kicsit, de ez a mosoly ott ül a lelkemen is. Egyszerű, nyugodt, természetes.

Örülök nagyon annak, hogy szabad vagyok. És így, hogy már nem alszom szinte egész nap, hanem van energia is, nagyon élvezem azt is, hogy bármikor kimehetek, szabad levegőn lehetek. Ma ráadásul meseszép volt az idő is, hát én csak ki vágytam, kifelé, csak menni, menni. Kezd ficánkolni belül a duracell-boszi-nyuszi, ha elindulok, nincs megállás. Így lett a mai kinti mozgás összesen 8.4 km. De hozzáteszem, hogy ebéd után aludtam másfél órát. (És hálás vagyok érte, hogy ezt is megtehetem.)


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

1 megjegyzés: