2016. március 20., vasárnap

2016/11. heti étkezés+mozgás összefoglaló

- Idén ez az első egész hetes összefoglaló.
- Recept/részletek a ferdén szedett, színes, aláhúzott linkre kattintva.
- Összegzés a bejegyzés végén.

Hétfő:
Mozgás: 45 perc steppad
Étek (nagyjából paleo):
R: 1 alma, 1 banán
T: gránátalmalé
E: zöldség krémleves, kenyér

U1: alma, sajt
U2: narancs, diákcsemege, sajt
V: tea az Irish Pubban a fiúkkal


Kedd:
Étel
Mozgás
R: 1 banán, 1 alma
R: Les Mills Pump challenge (8kg)
Du: Péntek Enikő Light kardio
U1: gránátalmalé

U2: mogyoró

V: vajon párolt zöldség sajttal

Szerda:
Étel
Mozgás
R: 6 km futás
E: zöldség krémleves, sült szalonna, saláta
Du: 5 km séta
V: szotyi




Csütörtök:
Étel
Mozgás
R: 2 vajas kakaós piskóta, keto kávé
R: Les Mills Pump challenge (10 kg)
E: borsóleves, sült krumpli, baconös hús, savanyúság, vaníliás papucs
Cardio videó
V: -




Étel

Mozgás

R: 2 piskóta, keto kávé

De.: 5.4 km tempós séta futás intervallokkal

E: borsóleves, sült krumpli, savanyú, mogyoró, csokihab

Kora este: 3 km laza séta

V: 2 szelet sajt

 



Étel

Mozgás

R: 2 vajas-paprikás saját kenyér, keto kávé

Reggel: 3.5 km futás (magas térdemelés intervallumokkal)

E: sajtos (csicseriborsó) tészta

 

V: mogyoró

 



Étkezés

Mozgás

R: 2 vajas-paprikás saját kenyér, keto kávé, fél alma

Reggel: Les Mills Pump challenge (12 kg) és 5 km futás

E: rántotta (2 tojás, 4 szelet sonka, 2 szelet sajt, 2 ek sertészsír), cékla

 Délután 3.3 km séta

V: 1 tojás, 2 ek kókuszzsír, saláta

 


Összegzés:

- 2016 számomra csodásan indult. Új munkahely, lottónyeremény, régóta áhított repülés (négyszer!), kimásztam az anyagi gödörből. Az új munka aztán 2x3 hétre korlátozódott és ott be is fejeztem: végletekig kimerítő, alvás és szabadidő nélküli, hazugságokkal teli dolog volt, egy konkrét túlélőtábor. Élni sem volt erőm, nem hogy figyelni a kajára és mozogni. Még a múlt héten, sőt ennek a hétnek az elején is viseltem a következményeit: próbáltam magam kipihenni.

- Ezen a héten fejben keményen összeszedtem magam, nekiálltam újra rendszeresen mozogni. Az evés nem jött össze. Sok volt a na ezt még megengedem magamnak, sok volt a nass, a mogyoró. De szombaton ezt is megbeszéltem magammal, vasárnap már minden rendben volt.

Étkezés

Mozgás

No komment.

Vállveregetés:

-          14 km futás

-          16 km séta

-          3 súlyzós edzés

-          2 kardio video


- A jövő hétre a kaja- és mozgásterv kész, semmi extra, csak egy darab papírra simán tollal felskiccelve. (Nálam, ha nincs terv, abból mindig káosz lesz.)

- Attól, hogy nem jött össze a kaja a héten (sem), én még jól érzem magam a bőrömben. Sok-sok év óta idén először nézek igazán szívesen tükörbe. Pedig volt ennél sokkal jobb formám is. Mégis büszke vagyok magamra, mert már nem vagyok kövér, nincs hájam, hanem teljesen normális, nőies az alakom. Az életem része a mozgás és a "máshogy" evés, ezek hozzám tartoznak. So am I.

- Ezt pedig épp most találtam Simon Szandra oldalán:



Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése