2016. február 1., hétfő

Hétfő, Magyarország 4.


Hú, iszonyatosan fáradt vagyok. Pénteken repültem haza Németországból, de úgy érzem magam, mintha gyalog jöttem volna. Azért a kábé húsz nap nem-alvás nem múlik el nyomtalanul. Olyan izomlázam van, hogy ihaj, leginkább semmihez nincs kedvem, energiám. Azért egész délelőtt a városban voltam, ügyeket intéztem, nem is fért bele minden. Ebédfőzés, aztán kipurcantam. Ma nem szenvedek az ágyba kerüléssel kilencig, mint tegnap, amint úgy érzem, kámpec, vízszintbe teszem magam. És holnap reggel összerakok magamnak valami nagyon egyszerű, megvalósítható tervet, mert sűrű lesz a február eleje (de még mennyire!, például vár rám 2000 km buszozás is a januári 3000 km-es utazásaim után), 18-án pedig már repülök is vissza. (Azon azért ma erősen elgondolkodtam, hogy megéri-e ezen a helyen ilyen kevés alvással ezt a pénzt megkeresni...) Étkezési és mozgás tervet is össze kell dobnom, anyagilag a mostani fizummal kerültem mínuszból a nullára, így nem vigéckedhetek. (Szerencsére visszautalták Ausztriából - három hónap huzavona után - a túlfizetett TB pénzt, az csisszre elég lesz a kocsi kötelező vezérműszíj cseréjére és műszakijára.)

R: pár darab szezám snack
E: sült hal, kis krumplipüré, saláta, sült zöldség
V: 2 szelet sajt


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése