2014. február 8., szombat

104. nap (Ausztria)

Az edzést reggelre terveztem. Viszonylag jól aludtam, viszont 2. napja nem vagyok valami fényesen. Igen, úgy néz ki, hogy E-nek jó vírusai vannak. S. (a lánya) is ágynak dőlt, nekem eldugult a fülem-orrom, csillog a szemem, fújom az orrom... Lázam nincs, de meglehetősen tudnék neki örülni, ha 1-2 napig csak feküdhetnék... Túlélem (még 8 munkanap), de úgy döntöttem, hogy okosabb, ha ma kimarad az edzés.
 
Úgy istenigazából ma semmire nem tudtam koncentrálni, a kaja is kicsit eltér a tervtől, de nem vészes.

Reggeli: 1 tojás, 1 kenyér, sonka lett volna, de palacsintát ettem.


Tízórai: 1 alma.

Ebéd: tonhalas tészta. A fotógépet elfelejtettem levinni...

Ebéd után próbáltam kicsit aludni, csak a bóbiskolás ment, mert mire elaludtam volna, fel kellett keljek orrot fújni...

Uzsonna: 2 szem dió, szendvics.


Vacsora: tojás saláta. A fotoaparát megint fent maradt a szobámban, de olyan volt a kaja, mint tegnap, de ma csak 2 tojással ettem a salit. Csirke lett volna a terv szerint, de elfelejtettem kivenni a fagyasztómból...

A tervezett +1-et nem bírtam megenni.

Folyadék: kemény 2 deci tea... Egyszerűen képtelen voltam inni, pedig tudom, nagyon fontos lenne a lappangó (?) betegség miatt is...

No de úgy döntöttem, ennél tovább nem engedem a betegséget, holnap igyekszem többet inni, aztán hétfőtől minden oké. :-)

Heti menüterv itt.
Heti edzésterv itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése