2013. október 24., csütörtök

Új fejezet / 74. nap / Paleo étterem, lángos, marhasült :)

Kora reggel indultunk Pécsre. Nem reggeliztem (egyszerűen nagyon ritka, ha éhes vagyok reggel), délelőtt csak vizet ittam, és pár szem szőlőt ettem.
 
Végetért egy hosszú tortúra első része Pécsett. Ezt megünnepelendő sétáltunk egy nagyot, az idő amúgy is fantasztikusan napos, meleg volt, az ősz színei gyönyörűek voltak ma.
 
 
Felfedeztük a Csicsóka éttermet, K. meghívott egy paleo menüre, hát jó volt nagyon.
 

Ebéd: gulyásleves, dióval töltött alma paleo csokival.


 
Uzsonnára ma is lángost készítettem, magamnak, mert K-nak nem ízlik (több maradt nekem). ;-) Ma sajt nélkül, csak fokhagymával, sóval ettem.

 
A vacsora marhasült volt, vörösboros hagymamártással.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése