2013. augusztus 23., péntek

Kérdések és válaszok

1. Most akkor paleós vagy vagy nem?
Mint már többször írtam: ez az étrend egy bizonyos ideig fog tartani, a célom eléréséhez szükséges. Ha áttéptem a célszalagot, visszajön a paleo. Voltam anno gimis is. Nem azért, hogy örökre iskolás legyek, célom volt vele. A - két - főiskola után már nem tanultam (annyit).

2. Miért nem írsz az edzéseidről angolul?
Mert nem tudok angolul.

3. Miért nem minden étrend magyar nyelvű, magyar alapanyagokkal?
1. válasz: Igaz, hogy nem tudok angolul, de pl. egy étrendet megértek. Viszont nem tudnám hitelesen lefordítani.
2. válasz: Gugli a barátom. Régóta. Mr Bing is.
3. válasz: A hús, tojás, hal mindenhol hús, tojás, hal. A paleo - szerény véleményem szerint - nem a sütikről szól.



4. Miért írsz olyan intim dolgokról, mint a menstruáció?
A havi ciklus a női test működésének a része. Ugyanolyan természetes, mint a vizeletkiválasztás vagy a székletürítés. És hatással van testre, lélekre, edzésre, étkezésre, folyadékraktározásra (...). Ha arról írnék, kivel, mikor, hogyan, hányszor, milyen pózban (...), azt hiszem, az intim lenne.

5. Te félsz a póktól?!
Igen.

6. Hová lehet küldeni a kipróbált boszikonyhás receptfotót?
A Facebookon megtaláltok (Takács Tímea).
Vagy a Boszorkánykonyha Facebook oldalán.

7. Régen ajánlottál könyvet. Mit olvasol mostanában?
A titokzatos provokátor.

8. A Sweetmami blogos a tesód?
Igen, a testvérem. Cukorbeteg lett a kisfia idén nyáron, erről szól a blogja, a Sweetmami.

9. Tudnál nekem is munkát szerezni ott, ahol vagy?
Betegápoló vagyok, nem munkaközvetítő. (Én is ismerős ismerősének a segítségével jutottam ki, és nagy mákom volt.)

10. Miért nincsenek Ötzi sztorik?
Mert semmi vicces nem történik mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése