2013. július 28., vasárnap

Motiváció

 
Nekem ma pihenőnapom van, és be is tartom.
De készítettem magamnak egy motivációs képet, hogy holnap is tudjam majd, miért csinálom tovább, ha fáj, miért nem teszem le a súlyokat, ha már úgy érzem, nem bírom megemelni a kisujjamat sem, nemám a karomat.
Az idei képen a ruhát pénteken szereztem (itt isssszonyat nagy akciók vannak), életem első olyan nyári lityifityi rucija, amit már az utcán is kipróbáltam.
Szóval érdemes, csak gyerünk, kitartás, csináld és ne állj meg!

2 megjegyzés:

  1. Óriási a változás, ez tökéletes motivációnak!!
    Milyen gyakran méred magad? Paleó óta már nem számolsz kalóriát, vagy azért még magadban összeadod a napi adagot?

    Ildi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildi, szinte egyáltalán nem mérem magam. KAlóriát, makrókat még kábéra sem számolok. Június elején még "ellenőriztem magam" esténként, de mivel alakulok, már nem teszem. :)
      Szép napot neked! :)

      Törlés