2013. július 28., vasárnap

Almás batyu

(Két darabhoz)
 
Összekevertem 2 tojást, 4 ek vizet és 4 púpos ek kókuszreszeléket.
Forró kókuszzsíron nagy lángon palacsintaként megsütöttem.
 
Rgy nagy almát nagy lyukú reszelőn lereszeltem, kicsit állni hagytam, majd kinyomtam a levét.
A palacsinta negyedére jött az alma fele.
 
Erre őrölt fahéj.

 
Majd eritrit.

 
A palacsintát félbe majd megint félbe hajtva megkaptam a batyut.


 
A széleit levágva ilyen alakúra is készíthető.
 

 
Tojásos receptek gyűjteménye itt.

Palacsinta receptek gyűjteménye
itt.
    Paleo reggelik 1 itt.
    Paleo reggelik 2 itt.
    Paleo snack itt.
    Paleo ebédek 1 itt.
    Paleo ebédek 2 itt.

    Paleo vacsorák 1
    itt.
    Paleo vacsorák 2 itt
    Hús nélküli receptek itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése