2013. július 4., csütörtök

Buci

Hát íme, elkészültek az első bucikáim, a buckók, a picinyeim, az én kis édibédi zsömlécskéim :) Naná, hogy még forrón benyakaltam a fotón még látható feélbevágottat! :)
Nem nagyképűségből mondom, de nekem eddig is jobban ízlettek a saját sütijeim és péksüteményeim, mint a boltiak. Na jó, a régi kornspitz, a hoferes, szintjét még nem értem el, de ami késik, az ugye nem múlik!
Szóval glutén-, cukor-, tejmentes paleo bucijaim... :)


 
Ezeket használtam (az eredeti recept itt van, pindurt változtattam csak rajta):
  •  6 tojás
  • 1 púpos ek útifű maghéj
  • 2 kk só (legközelebb elég lesz 1)
  • 2 kk eritrit
  • fél kk szódabikarbóna
  • 100g darált mandula
  • 4 púpos ek szezámliszt
  • 1 púpos ek tökmagliszt.


Így készült:
Egyszerűen összekevertem az alapanyagokat, evőkanállal sütőpapírral bélelt tepsibe adagoltam (nekem 11 darab lett), előmelegített sütőben gáz sütő 7-es fokozatán 25 percig sütöttem.

És ha eddig azt hittem, hogy a bolti tökmagos buci finom, akkor most nyugtázhatom: ez sokkal jobb! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése