2013. június 3., hétfő

Mi legyen a nem bio citrom héjával?

http://betegsegek.drtihanyi.hu/cikk/a-citrom-heja


kép

Olyan másfél hónapja, amikor a juharszirup kúrát csináltam, voltam édesanyáméknál. Persze vittem magammal a sziruphoz szükséges alapanyagokat, így a citromot is. Nagymamám rögtön le is csapott rá: lereszelte a héját és cukorral összekeverte, hogy jó lesz az, ha sütit süt.

Rá pár napra újabb citrom adagért mentem a boltba, ahol most egy piros felirat fogadott: felhívták a vásárlók figyelmét, hogy a déligyümölcs héja a permetezési eljárás miatt emberi fogyasztásra alkalmatlan, mérgező.

Risztottam is anyut, hogy ügyesen el kellene tüntetni a mami által alkotott citromos cukrot. Anyu meg is tette.

A fenti linken pedig elolvashatod, mi is az, amivel kezelik a citromokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése