2013. április 15., hétfő

Hajnal

Hajnali 1-kor szó szerint a legszebb álmából ébreszti az embert a vekker. Csend van, sötét, most éppen kellemesen hűvös. Mivel minden kész az útra, nem kell kapkodnom, csak várni a buszt. Hamarosan két óra és indulok vissza Ausztriába. Ez lesz a 4. etap kint, és még mindig nem bánom, hogy váltottam. Eddig csak télen voltam ott, mindig rettenet hideg volt és iszonyat sok hó. Most már van esélyem egy kis időjárás-újdonságra is, hiszen kint is tavaszodik és melegszik a levegő. Kíváncsi vagyok, elolvadt-e már minden hó, melyik hegyen marad hósipka, milyen a rügyező Knittelfeld. A város maga egy tipkus kis osztrák munkásváros, de a környező hegyek! Szinte minden nap új arcukat mutatják, külön életet élnek, mint szerntem a hegyen lakók is.

Itthon hagyom a magyar tavaszt, de hamarosan láthatom, hogy minden zöld, hogy a most előbújó kis világoszöld levelekből tán már lombkorona lesz, mire hazaérek.

Két hét, terveim szerint 11-13 edzés, és már itthon is vagyok.

Szép két hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése