2013. április 29., hétfő

Autópályák és Miss Wurm

kép
 

kép

A9, A2, A3, A4, M1, M6. . . home sweet home. . .

9 óra utazás. . .
Igaz, hogy egy szemet sem tudtam aludni, iszonyat meleg volt a buszban, viszont végig csacsogtunk D-val, és képzeljétek, azt mondta rám, hogy GILISZTA vagyok!!! Hát életemben kevés ennél szebb bókot hallottam. Én, aki annyit kínlódik a kajálással, az alakjával, a kilóival, én GILISZTA! Azt hiszem, felveszem a "Wurm" nevet is. Komolyan mondom, nagyon tetszik! :-)

Kilenc óra utazás, de itthon vagyok. :-)

Kocsi a ház előtt, lakás rendben, a virágok élnek.
Már kipakoltam, megnyitottam a víz főcsapokat, elintéztem a telefonokat, meglocsoltam a virágokat, bekapcsoltam a hűtőt, csináltam egy korty kávét, főztem két liter teát. . .
És megsimogattam az "edzőtermem" lakóit. :-)


Jó itthon. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése