2013. február 21., csütörtök

Motiváció


És: - Miért kelsz olyan korán, hiszen aludhatnál még! Pihenj!
      - BCAA? Csupa mérget eszel, és akkor te élsz egészségesen?
      - Nézz már körül, rajtad kívül ki eszik még zabot?
      - Kardiózz, mert az jót tesz!
      - Nehogy kardiózz, mert csontsovány leszel!
      - Otthoni edzés? Ugyan már, nevetséges!
      - Nem súlyzózol? Na, úgy aztán nem lehet alakulni!
      - Fegyencedzés? Vicc!
      - Csak ülj a szobában, úgy nem eshet semmi bajod!
      - ...
      -...
      -...

De engem ezek a megjegyzések már nem zavarnak. Egyetlen egy ember van, aki ezeken túl tud lépni, az pedig én vagyok. Mert nem a körülmények határozzák meg az életünket, hanem az, ahogy reagálunk a körülményekre.

Ma reggel visszaaludtam. Csörgött az ébresztő, kinyomtam, és aludtam tovább. Katasztrófa? Ugyan már! A napból még visszavan pár óra, amikor lehet edzeni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése