2013. február 14., csütörtök

Edzés/2 02.14.

itt

Mivel volt maradék tojássárgájám tegnapról, sütöttem M-nak egy muffint. És közben összedobtam a holnapi ebédet: rakott zöldséget. Amikor kész volt a muffin, a sütőbe került a zöldség, és ekkor volt időm a mai edzésre (a reggeli a tegnapi pótlása volt).

Bemelegítés (hosszan, mert habár rajtam nem látszik, hogy 38 vagyok, az ízületeim viszont pontosan tudják...)
1. Guggolótámaszból fekvőtámaszba ugrás
2. Felülés
3. Taposás
Nyújtás

Az 1. és 2. gyakorlatnál 40 mp munka, 0 mp pihenő, a 3. gyakorlat 60 mp, utána sem volt pihenő.
Összesen 8 kört csináltam.
Az utolsó körben a taposást 10 percesre toltam :) Előtte kiugrottam a konyhába levenni a fedőt a zöldségről.

Nagyon jólesett, úgy folyt a szemembe a verítékem, mint nyáron, a 38 fokokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése