2012. október 9., kedd

Receptek: Boszifagyi, BBR

A holnapi reggelihez ma elő kell készülni. Persze előbb is lehet. Ugyanis kell hozzá fagyi. Mohács kisváros, nyáron sem találtam cukormentes fagyit, így kreáltam magamnak. Már készítettem gyümölcsfagyit (recept itt), a holnapi reggelihez, a BBR-hez vaníliásat kreáltam.
 
Recept: Boszifagyi
 
Fél pohár joghurtot (100 g) összekevertem egy adag vanília ízű fehérjeporral, és a jogis pohárban a fagyasztóba tettem.
 
Recept: BBR (alias Banános Boszi Reggeli)
 
 
1 ek olvadt vajba teszek fél (50 g) szeletelt almát, közepes lángon 3 percig párolom, közben egyszer megfordítom. Hozzá teszek 1 szeletelt banánt, még 2 percig párolom. Hozzáteszek reszelt citromhéjat és pár csepp citromlevet, őrölt fahéjat, folyékony édesítőszert. Fagyival tálalom.
 
1 adag fagyis BBR:
305 kcal
28.7 g F
34.7 g CH
6.5 g zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése