2012. október 20., szombat

Napi menü - vendégségben

Heti menü itt.

Reggelire hoztam magammal a zabot és a fehérjeport.
40 g zabpehely vízben főzve, 1 adag csokis fehérjepor, a tegnapi kis alma másik fele.

 
229 kcal, 27 g F, 42.4 g CH, 5.4 g zsír

Tízóraimat is előkészítve hoztam magammal. Közvetlen reggeli után már mentem is az autón gumit cseréltetni Tamásiba, amíg folyt a munka, elmentem apuhoz és a rokonokhoz a temetőbe. És még mindig volt idő, Mank meghívott a Simon cukiba egy kávéra, ott ettem meg a magammal vitt tízórait is: 10 g mandula, 10 g mazsola ( a fehér tetejű dobozkában).

 
86 kcal, 2.3 g F, 8.5 g CH, 5 g zsír


 
A kávézó falán régi képek vannak Tamásiról, éppen a templomot néztem a régi felvételen és próbáltam elképzelni, milyen lehetett az élet akkoriban.

 
Ebéd: Bakonyi nyúlragu, nokedli
 
Terülj asztalkám volt. Hármunknak bakonyi nyúlragu, noki, mivel Mank nem eszi meg a nyulat, anyu főzött neki krumplipürét és sütött fasírtot. Azt hiszem, egy szavam sem lehet anyukámra :)
 
 
A bakonyi nyúlragu nálam történelmet írt. Harmincvalahány éves koromig ugyanis nem ettem meg a nyulat. Egyszer ez a ragu volt az ebéd, megkóstoltam, és ízóta imádom a nyulat. :)

 
Az ebéd tehát: nyúlragu (gerinc és máj), saját nokival (hoztam hozzá lisztet, és készítettem magamnak külön).

 
És ettem 2 kis muffint (édesítős).
 
 
A teljes ebédem: 837 kcal, 20.1 g F, 71 g CH, 34.7 g zsír.
 
A 2 muffin miatt vacsira nem lesz a tervezett hal és rizs, hanem csak egy turmix.
 

Uzsonnára borsóleves lesz.
Vacsora majd otthon már.
- Ez volt a terv. De olyan fejgörcsöm lett, mire hazaértem (rosszullétes, hányingeres), hogy nem bírtam már enni, csak sok vizet ittam, amíg bírtam, és mentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése