2012. október 27., szombat

Megjegyzéses

  • Nem tudom, van-e köze hozzá, de amióta reggelente csinálom az EFT kopogtató gyakorlatot, jók a napjaim a sok rossz után. Mondjuk eleve mosolygok reggel: magamon, ahogy ülök a gépnél és kopogtatom magam :)

(burda.hu)
 
  •  Ma eggyel többen lettünk a lépcsőházban: megszületett a kis alsó szomszédom :) Itt is szívből minden jót kívánok a babának és a szüleinek! :)

  • Ma borsófőzi lett volna az ebéd, de aztán hamis gubát ettem. Nagggyon hamis guba volt, de ugyanilyen nagyon finom is :)

  • Aztán ebéd után beájultam, mint a kisbabák. Nem csodálom. Tényleg eszement zűrös két héten vagyok túl, és a mai nap egy igazi, kandírozott cseresznye volt a habostortán. Ez a szombati munkanap kivette minden energiámat, a gyerekek annyira nyüszisek-nyűgösek és meglehetősen agyamentek, és még ennél is hangosabbak voltak egész nap, én meg legfőképpen türelmesen pátyolgattam őket, de aztán a zajártalom átvette a hatalmat és a kaja után kikapcsolta magát a szervezetem: sleep mode on... Este fél 8-ig aludtam.
 
  • Edzés így ma nem lesz: megadom magamnak a lehetőséget a pihenésre, a regenerálódásra, és nincs lelkiismeret-furdalásom.
 
  • A tesómat végre  kiengedték a kórházból! Na nincs jól, de ismerem, tudom, hogy nagyszerű csaj és összeszedi magát. Itt is jobbulást és sok türelmet kívánok neki! Nagy ölelés, Tozzi! :)

  • Egész nap a Skyfall zenéjét hallom a belső hangszórómon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése