2012. szeptember 13., csütörtök

Téma: bolt

Bolt 1:
Két év alatt, amióta itt lakom, a szemközti 6 üzletsorból 3 bezárt. És ma a 4. is...


Bolt 2:
Elmentem valamit venni, ha szenyót eszem, szenyóbetétnek. Mondjuk felvágottra gondoltam. Hát nézegettem, nézegettem, és egyikben kevesebb a tápanyag mint a másikban. Eggyel arrébb mentem, a füstölt árus pulthoz. A sonka nagyon zsíros volt, a kolbász enyhén érdekes. Na és minden eszement áron. Még egyet léptem a következő pulthoz: hús. Nem szeretem, de valamit enni kell. Így az akciós darált hús mellett döntöttem, ebből készítek most házi húspogácsát, amit lehet szendvicsbe is tenni (pl. munkába vinni), de főzelékhez vagy salátához is enni. (Venni kéne husit és saját kezűleg készíteni kolbászt. Úgy nem lenne benne cukor, ízfokozó és társai...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése