2012. augusztus 18., szombat

Ébresztő gondolatok

Jó reggelt, kellemes minden jót! Reggel 8 óra, én még nem látom tiszán a billentyűzetet... Sikerült megint hajnali 2-ig a randalírozás alatt a türelmet, a megértést, az elfogadást gyakorolnom... Felvettem videóra a történteket, és legszívesebben felnyomnám a netre, ha nem sértene ugye személyiségi jogokat... Ez a személyiségi jog sértése egy csuda jogi fogalom ám! Mert én ugye sérteném a bandáét a videó közzétételével, de az nem számít, hogy ők sértik a fél lakótelepét, sőt ez már egészségkárosító magatartás is a részükről, hiszen a hadifoglyokat szokták azzal kínozni, hogy nem hagyják aludni őket, vagy amint elbóbiskoltak, felébresztik szerencsétleneket. Én pedig istentudjamióta nem aludtam már végig egy éjszakát...

Na most ebből a (ló)citromból kellene limonádét csinálnom... Egyelőre nincs ötletem, addig is... (lilára katt) éneklek...

Szokásnapló ma reggel is megvolt.


 Eddig is nagyszerűek az eredmények, és habár a változás kicsit lelassult az első hetihez képest, még mindig folyamatos :)

Asylum 1. heti étrend itt, 2. heti étrend itt, és a jövő heti étrendem papíron kész, hamarosan begépelem :)

Szép napot, kellemes hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése