2023. december 17., vasárnap

Vasárnap reggel


Kemény éjszaka volt. Anyu (is) egész éjjel fent volt. Ülni akart. Hát ült. Kibájlágoltam jobbról, hátulról, balról hajnalig én ültem mellette, utána a húgom. Végig hallucinált, főzött, hivatalos ügyeket rendezett, imádkozott, és végig beszélt valakivel (akit én nem láttam). Szenvedett, de nem fogadott el szurit. Reggel hat körül hatalmas fájdalmai voltak. Megfogta mindkettőnk kezét és elbúcsúzott tőlünk.
- Bocsássatok meg nekem. Bocsássatok meg nekem mindenért. Nagyon szeretlek titeket, nagyon szeretlek. Örökké, örökké, örökké. 
Kapott 20 egység morfiumot. Nem volt elég, így kicsit ezután még 10-et. Több órás kínlódás után ma délelőtt sikerült vízszintbe tennünk. Küzd, harcol, akar, iszonyatos életerő, erő, akarás van benne, nem adja egykönnyen magát...
Azt hittem már pénteken, hogy elsírtam az összes könnyemet. Száraz volt és fájt már a szemgolyóm azóta. Ma reggel (is) kiderült: van ott még (könny)tartalék.

 

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom pontosan hogy milyen ez. Csak sejtem. Én a szüleimnek és a nagyszüleimnek is hasonló hosszú szenvedését néztem végig (nem daganatos betegség az igaz). Én nem vagyok annyira jó és erős ember mint Ti, mert én nem mertem felvállalni az ezzel járó lelki és pszichikai megpróbáltatásokat. A nagyszüleimet még gyermekként vesztettem el, anyukám akkor volt kb annyi idős mint most Ti. Végignéztem mit állt ki a Papával és a Mamával. Aztán Anyu következett. 20 voltam akkor. Aztán Apu..... arterioszklerozis, kevert demencia, kronikus légzőszervi problémák. Mi a testvéremmel nem mertük, nem tudtuk ezt felvállalni. Azóta is azt álmodom, hogy itt vannak velünk, de már menni készülnek. Ti nagyon összetartó család vagytok és nagyon jó emberek vagytok. Kívánom hogy legyen erőtök végigcsinálni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon- nagyon sajnállak mindannyiótokat. Gondolatban veletek vagyok. 😪

    VálaszTörlés
  3. 🙏🙏🙏Csodálatos LÁNYOK vagytok🙏💖💞🥰❣️

    VálaszTörlés