2022. október 16., vasárnap

Vasárnap

Szörnyen korán ébredtem. Pirkadatra már ki- és felpakoltam anyuhoz a tegnapi "telekocsis" cuccot, 6 fordulóval a 2,-ra. Rá egy órára meg már minden a helyén volt. (Visszavágyom az egy évvel ezelőtti állapotot, amikor a műtét másnapján szinte egész nap aludtam. A többi része után nem ácsingózom.)


Reggeli.


Lassan 2 hónapja, hogy belerúgtam hajnalban a szekrénybe. Ez friss, mai fotó:


Sajnos amilyen lila és dagadt, annyira fáj is. Cipős időben minden lépésnél. Hja, szép rúgás volt: ha valamit csinálok, szeretem rendesen csinálni...

 

6 megjegyzés:

  1. Milyen szép szandálmintás még a lábad. :)

    VálaszTörlés
  2. Az nem lehet, hogy megrepedt a csont, azért gyógyul ilyen lassan? Anyósomnak volt ilyen pont ugyanígy, neki azt mutatott a röntgen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármi lehet... A doki a röntgenen nem látott elváltozást.

      Törlés