2021. december 15., szerda

Szerda reggel

Na ez az, amit imádok a dobozolásban: felkeltem, előkaptam a reggelire készített dobozomat, és megettem a zabkását. Aztán jött a fekete leves: tegnap képtelen voltam már elmosogatni, a konyha romokban, állhatok neki a mosogatásnak, pult- és padlótakarításnak...

Lassan megy, szétszakad a hátam és izomlázam van a tegnapi főzéstől, de a mosogatás megvan.


Közben készült egy lista. Ami eszembe jutott és fontos elintézendő, azt felírtam. Mert hogy a háttérben jelentős események, szervezések folynak, ehhez kell jó néhány telefon, email, kérdés, intézni való. És idő, energia. 



"Minden a földön, minden a föld fölött
folytonfolyású, mint hegyi záporár,
hullámtörés, lavina, láva
s tűz, örökös lobogó."

Babits Mihály: IN HORATIUM


"El kell fogadnunk, hogy a változás az egyetlen, ami állandó."

Ruby Wax

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése