2017. január 1., vasárnap

Vasárnap, 2017 első napja, Ausztria 14/10.

2016 szilvesztere érdekesen telt. Dolgoztam, ugye. Szerencsére A. egész nap nyugodt volt. Mivel tudtam, hogy hosszú nap lesz, a napi adag nyugtatóját elosztva adtam be neki, sikerült jól eltalálnom. Szóval A-val néztük a Silvesterstadl műsorát, közben M-val vibereztünk, a húgom fia is írt, és ők Pesten játszottak, de neten engem is bevontak: kaptam a játék kérdéseket, válaszoltam, a húgom írta, hogy helyes-e a válasz. A. fél 12-kor kérte, hogy hadd mehessen aludni, én pedig nem vagyok semmi jó elrontója. :) El is aludt a petárdázás ellenére.


Nekem se kellett sok és húztam a lóbőrt.

2017 első reggelén sorsjeggyel indítottam, amin nyertem egy ezrest. Hát csak így tovább. :)


Az év első reggelije ugyanaz, mint tavaly, a kedvencem.


Habár mára ragyogó napsütést jósoltak, hatalmas köd volt egész nap és sok-sok fagyott szépség. Az udvaron is:



És a délutáni kocogáson is.


























Mozgás: 20 mp plank + 5.93km

Még 4 nap.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése