2017. január 27., péntek

Péntek, Ausztria 14/8.





Minden kinti két hétre hozom magammal az utazás előtti napon megsütött két adag kenyeret, ez pontosan elég a reggelikhez és arra, hogy a hazautas szendvics elkészüljön belőle. A paprikának egy részét is hozom, mert itt a pöttöm falucska egyetlen pöttömke kis boltjában nem mindig lehet kapni, a néni lánya meg csak 4-5 naponta hozza az alapanyagokat. A himalája sómat is hozom.

A. lányának adom le a listát, ő vásárol és hozza a dolgokat. Az a nehéz, hogy kitaláljam, minden egyes nap mit főzzek. Plusz ugye sokszor nem azt eszem, amit a néni, de nekem egy rántotta is tökéletes.

Minden nap van leves, krémleves, így kérték tőlem. Nem gond, mert én is szeretem. Elméletileg rántással vagy habarással kellene készítenem, de úgy csinálom, ahogy otthon is szoktam, természetesen nincs benne se liszt, se semmi, ami nekem nem jó, botmixerrel turmixolva mindig elég krémes lesz. És finom.

Vacsorára van választék: van saját kolbi, sonka, szalonna, vannak sajtok, felvágottak, zöldség.

És negyed óra híján ma is megvolt a 2 óra pihenő, több mint 10 km meg is lett.




Még 6 nap.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése