2016. június 11., szombat

Szombat


Pontosan három hónapja repültem haza Hartheimból. Nincs nap, hogy ne gondolnék a repülésre, hogy ne kapnám fel a fejem egy repülő hangjára, hogy ne kémlelném az eget repcsi után kutatva.

A mai nap a házimunkáé volt nagy részben. Hihetetlen, hogy állandóan beteg a bejárónőm. ;)
És dőzsölős nap is volt: mostam géppel, tusoltam.



Vihar volt este, jól jött, elsöpörte a nehezen viselhető fülledtséget.



R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E: palacsinta, eper
V: ld. reggeli

Mozgás: 3km

Annyira belejöttem a pakolásba-hangyairtásba-rendezgetésbe, hogy ha M. nem jegyzi meg este, hogy "És holnap dolgozol", akkor én holnap nem is megyek. Teljesen elfelejtettem...




2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nekem megtiszteltetés, hogy olvasod az írásaimat. És külön öröm, ha használható ötletet is találsz.

      Törlés