2016. május 8., vasárnap

Szombat




R: a tegnap munkába csomagolt szendvics, 1 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E (munka után, otthon, fél 4-kor): lecsó 3 tojással
Délután: 3 mézes kenyér
V (már vasárnap, hajnali 2-kor, munka után): a vacsorára csomagolt szendvics, marék mogyoró
Mozgás: 12km



Tegnap (vagyis ma, szombaton) hajnali 1-re értem haza egy 9.5 órás éjszakai műszak után. Kb 2-kor aludtam el és délelőtt 10-re mentem dolgozni, délután 3-ig. Hazagyalogoltam, ettem, majd este 8-ra mentem a 2. műszakra, hajnali fél 2-ig. Ilyen szép naplementében indultam:


Már délelőtt éreztem, hogy fáj a jobb hátsóm. Hajnalra ez csak erősödött. Amire hazaértem, már nem éreztem, hogy sajognak a talpaim, a bokám és a lábaim, csak ezt a fájdalmat a fenekemben. Minden lépésnél, hajolásnál. Ülve is, állva is. Magamat vízszintbe helyezni merő egy fájdalom volt. És sajgott tovább fekve is. De a fájdalomnál a fáradtságom nagyobb volt és hamar elaludtam. Vasárnap végre pihi...


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése