2016. április 3., vasárnap

Vasárnap: kellemes, hasznos, kreatív

Nem ragozom: ez a nap úgy volt kerek, ahogy csak lehet. Reggel futás, délelőtt csillogóvá varázsoltam a lakást, kissé pofátlannak tűnik, de meghívattam magam ebédre, majd kocogás, aztán kreatívkodás a konyhában: sült kókuszgolyó készült, muffin és tiramisu. És olvastam is pár sort szusszanásképp. Már három könyvet olvasok egyszerre, de valószínű, hogy holnap a negyedikbe is belekezdek. Csodás idő volt (le is égtem kicsit a délutáni túrán), a csütörtökinél sokkal jobban vagyok, az apró (és nagyobb) kellemetlenségeket, nehézségeket meg igyekszem a helyükön kezelni (nem egyszerű), de a lényeg: régen volt ennyire jó kis napom.




R: -
E: húsleves, sült csirkemell, krumplipüré
V: 3 sült kókuszgolyó, 1 muffin


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése