2015. január 23., péntek

Vagdalt





Hozzávalók:
- 40 dkg darált sertés lapocka (vagy más darált hús)
- 1 nagy sárgarépa
- fél közepes cukkini
- 1 nagy fej hagyma
- fokhagyma ízlés szerint vagy fokhagyma por
- 1 tojás
- 3 főtt tojás
- só, bors, őrölt piros fűszerpaprika ízlés szerint

Elkészítés:
Fogsz egy tálat.
Beleteszed a darált húst, a felaprított répát, hagymát, fokhagymát, hagymát, cukkinit. (Én a kis kézi szeletelőmmel szeltem hosszú csíkokra, majd késsel kisebbre daraboltam.)
Ráütöd a nyers tojást, sózod, borsozod, paprikázod.
Én egy kenyérsütő formát béleltem ki sütőpapírral.
A massza majdnem felét a forma aljára simítottam.
Rákerült a 3 főtt tojás.
Ezt befedtem a maradék masszával.
Kicsit kézzel formára nyomkodtam.
200 fokra előmelegített villany sütőben 50 percig sütöttem.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése