2014. augusztus 31., vasárnap

Vasárnap (Ausztria 14/14.)




R: palacsinta, csokokrém
E: sült csirke, saláta, avokádó
V: sonkás-sajtos rántotta

És kész a kaja az útra: sült hús, saláta, csokikrém.



És bármilyen eshetőségre becsomagoltam egy pakk mandulát is.

Letelt a kinti 14 nap, rendesen elfáradtam, de jól vagyok. Remélem, az otthoni netem nem fogja a múltkorit eljátszani és hajlandó lesz működni...

Érdekesség:

A két nappal ezelőtti motiváció 4724 emberhez jutott el. Tiszta szívből kívánom, hogy legyen legalább egyetlen egy ember, akire olyan hatással lesz, hogy lesz ereje, kitartása az élet-mód-váltáshoz.





Ma pedig lehet valami a levegőben, mert már 2589-en kattintottak a bosziblogra. És 475-en olvasták a mai bejegyzést (11. hét, összefoglaló (Ketogén étrend) :)
Anno tényleg nem gondoltam, hogy valakit is érdekelni fog, mit eszem, mit edzek, hogyan élek. Ma már naponta sokszor ezren ide kattintanak, rengeteg üzenetet, kérdést, bizalmat kapok az Olvasóktól. Büszke vagyok rá, hogy sokszor tudok segíteni, irányt mutatni. Nagyon örülök, ha visszajelzéseket kapok, ha arról olvasok, hogy a hatásomra kezd el valaki máshogy gondolkodni, egészségesebben, tudatosabban táplálkozni. Sokszorosan visszakapom a kedvességet, a figyelmet tőletek. Nemcsak hiszem, hanem tapasztalom is, hogy azt kapod, amit adsz. 

Ketogén étrend: alapok itt

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 ittitt, 4 itt, 5 itt, 6 itt
Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt
Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt
Ketogén étrendem (heti menüvel):
1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése